Cedeo is een onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van human resources dienstverleners meet en waarborgt. De erkenning wordt ieder jaar gebaseerd op een klanttevredenheidsonderzoek dat door Cedeo wordt verricht. Certificering vindt plaats op basis van de resultaten. De door Cedeo-erkende instituten moeten voldoen aan strenge criteria. Voor de Cedeo-erkenning moet ten minste 80 procent van de opdrachtgevers zich uitspreken in termen van ’tevreden’ of ‘zeer tevreden’. Kijk voor meer informatie op de website van Cedeo.
Dit is wat klanten zeggen over events:
“In verband met de coronamaatregelen was de masterclass in een hybride vorm. De helft van de deelnemers was op locatie en de andere helft deed online mee. Ik deed online mee en ze hadden het echt super geregeld met meerdere camera’s en chats met de online deelnemers, zodat je erbij betrokken werd. Op het einde applaudisseerden de aanwezigen voor de sprekers en ik zat er zo goed in dat ik thuis ook spontaan applaudisseerde.”
Dit is wat klanten zeggen over e-learning:
“Vergeleken met anderen zitten zij dichtbij de vraag en de beleving van de klant. Ze werken samen met verpleegkundigen en onderwijskundigen en ze blijven zich ook steeds ontwikkelen” en “Een tijdje geleden hebben we een aankooptraject doorlopen en hebben we verschillende e-modules bekeken. Zij kwamen als beste uit onze test. Het zat onderwijskundig goed in elkaar en past bij hoe verpleegkundigen de lesstof willen leren”.