Meneer De Vries krijgt geen curatieve behandeling meer voor zijn gemetastaseerd bronchuscarcinoom. Sinds een paar dagen is hij onrustig en verward. Aan de hand van de methodiek Palliatief Redeneren stellen de zorgverleners een palliatief beleid op.
Tekst: Nienke Berends, Marjolein
rolvink@caiway.nl zegt
De link “start de toets” werkt niet. Ik loop bijna een jaar achter met mijn toetsen, maar dit moet toch niet uitmaken!
Heb net ook de challenge “valpreventie “gewoon kunnen maken!
Margot Hamel zegt
Beste meneer of mevrouw Rolvink, als abonnee heeft u als het goed is o.a. onderstaande mail ontvangen:
Belangrijk nieuws over de Nursing Challenge. Vanaf 29 oktober verhuizen alle geaccrediteerde toetsen die horen bij Nursing Challenge naar een nieuw platform. Met dit nieuwe platform kunnen we onze toetsen uitbreiden en nog leuker maken. Daarnaast worden alle Nursing Challenges mobielvriendelijk, zodat je vanaf 30 oktober geen speciale app meer nodig hebt om de Challenges te maken. Dit gaat dus alleen om de toetsen. De artikelen blijven gewoon beschikbaar op http://www.nursing.nl.
Dus helaas kunt u de toetsen van voor 2024 niet meer maken. Wel blijven alle artikelen beschikbaar
Wat verandert er voor jou?
• De Nursing Challenge app vervalt. Vanaf 29 oktober is de Nursing Challenge app niet meer beschikbaar. Je kunt de app dan niet meer downloaden en er worden geen nieuwe toetsen meer toegevoegd.
• De toetsen van voorgaande jaren (2017 t/m 2023) verhuizen niet mee. Dit betekent dat als je nog openstaande toetsen hebt, je deze vóór 29 oktober zou moeten afronden.
Belangrijke data:
• Vóór 29 oktober 2024: Rond al je openstaande toetsen af. Mocht je een certificaat van de toets willen downloaden, dan dien je dit vóór 29 oktober 2024 te doen
• Vanaf 29 oktober 2024: Alle toetsen uit 2024 zijn beschikbaar via de pagina: http://www.nursing.nl/challenge. Alle toetsen zijn dan te maken op een smartphone.
Yolanda Schipper zegt
Ik wil graag de challenge doen. Ik ben abonnee, gebruik geen andere producten van Bohn Stafleu van Loghum en kan toch het artikel niet lezen. Kunt u mij zeggen wat er mis gaat? Ik ben wel ingelogd.
Met vriendelijke groet,
Yolanda Schipper
Nienke Berends zegt
Beste Yolanda, dat klopt inderdaad niet. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@bsl.nl? Dank!